PayEasy, uw Telecom Specialist

PayEasy is een dynamisch bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de ontwikkeling en beheer van IVR (Interactive Voice Response) systemen en alle daarbij behorende infrastructuur.

 

PayEasy heeft zijn sporen al verdiend met IVR door een aantal grote projecten voor onder andere The Sound of Data uit te voeren. Wij beschikken over uitgebreide kennis van IVR applicaties door onze ruime ervaring. PayEasy is een flexibel bedrijf dat graag meedenkt met zijn klanten.

 

Service

Wij bieden een Multi Channel telefonieplatform voor 0900, 0906, 0800, 088 servicenummers. Deze service nummers worden vastgelegd bij de OPTA.

PayEasy levert IVR applicaties voor servicenummers waardoor u sneller en efficiƫnter uw klanten van dienst kunt zijn. Daarnaast zijn er talloze mogelijkheden met IVR applicaties.

 

Constante ontwikkeling nieuwe diensten

Wij zitten NIET stil.. en blijven continu nieuwe diensten en functionaliteiten ontwikkelen.

 

Zo ook (vooruitlopend op de wetgeving) biedt ons IVR systeem een unieke wachtrij-functionaliteit:

 

In de telefooncentrale wordt bekeken waar de klant zich in de wachtrij bevindt.

 

Door deze nieuwe wachtrij-functionaliteit kan hij de telefoon neerleggen, en wordt hij automatisch op een later tijdstip teruggebeld als hij aan de beurt is, of wanneer deze persoon zelf terugbelt zal hij weer op zijn oude plek (welke automatisch opschuift) in de wachtrij terugkomen - alsof hij eerst bij de slager een nummer trekt, vervolgens boodschappen gaat doen, om ten slotte weer bij de slager direct te worden geholpen -.

 

Dit bespaart uw klanten veel ergernis en is bovendien kostenbesparend voor u.

 

Wat doen we voor u?

Via PayEasy kunt u gebruik maken van VoIP (Voice over Internet), webservers, databases sms, ASR( Automatic Speech Recognition) en TTS (Text to Speech).

 

Onder menu optie "Diensten" vindt u meer uitleg over de toepassingen van deze diensten.

 
 

CallRoute!

 

Onder www.Callroute.nl vindt u handige diensten welke specifiek voor het Midden en Kleinbedrijf bedoeld zijn. CallRoute! en CallDirect! geven eigenaren van webwinkels de mogelijkheid om professioneel naar buiten te treden zonder dat zij privételefoonnummers op hun internetsite hoeven te vermelden. U kunt kiezen uit een aantal unieke hoogwaardige telefonie producten, zonder eigen investering, tegen een MKB-prijs.

 

 

WaalCom Stichting 

 

De WaalCom Stichting is in het leven geroepen ten behoeve van het MKB in de regio Waalhaven. Ondanks het feit dat er veel grote telecombedrijven in de Waalhaven gelegen zijn profiteert het MKB nauwelijks hiervan.

 

WaalCom Stichting brengt hier verandering in! Het doel van de Waalcom Stichting is het ontsluiten van de aanwezige hoogwaardige telecommunicatie technologieën voor de MKB ondernemers.

 

 

Wat is IVR?

 

IVR, Interactive Voice Response, is een telefonieplatform voor selfservice applicaties zoals onder andere gebruikt wordt in callcenters, backoffice, media en de zakelijke dienstverlening.

 

IVR kan diverse diensten en informatievoorziening automatiseren. Met dit systeem kunnen uw klanten 24/7 interactief contact krijgen met uw bedrijf waardoor u meer klanten bereikt in minder tijd.

 

Dit houdt in de klantvriendelijkheid van uw bedrijf hoger wordt, de klant wil immers snel geholpen worden. Bovendien wordt uw personeel efficiënter ingezet.